Strona główna
Zaawansowane
  • Ostatnio dodane ...
    Koszyk jest pusty
    Przejdź do koszyka
  • Magazyn: B BIUROSERWIS
    • Wybierz magazyn
  • Logowanie
  • Rejestracja
  • 0
Strona główna
Strona główna
Zaawansowane
  • Ostatnio dodane ...
    Koszyk jest pusty
    Przejdź do koszyka
  • Strona główna
  • Logowanie i rejestracja
  • Koszyk
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin

Zaloguj się

Nie pamiętam hasła
Chcę się zarejestrować

Nowe konto

W celu rejestracji nowego konta prosimy wypełnić poniższy formularz. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką.

Dane użytkownika

Hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać literę oraz cyfrę
Hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać literę oraz cyfrę
Powtórz wprowadzone hasło
Podanie numeru telefonu ułatwi kontakt z Państwem oraz przyśpieszy wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości

Regulamin

I.    Definicje

1.    Regulamin – niniejszy regulamin, regulujący zasady korzystania z serwisu
2.    Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.paletapapieru.pl, za pośrednictwem którego Użytkownicy mogą dokonywać zakupu towarów dostępnych w sklepie.
3.    Sprzedawca – Neo-System Marcin Krajewski Nip: 8741488536 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem REGON: 871672506 przez MINISTER ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII, e-mail: info@neo-system.pl, tel. +48 56 69 77 505
4.    Użytkownik – każdy podmiot korzystający z płatnych i bezpłatnych usług Serwisu prowadzonego pod adresem www.paletapapieru.pl
5.    Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu produktów dostępnych w sklepie w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu prowadzonej działalności ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
6.    Przedsiębiorca – firma, instytucja lub osoba fizyczna dokonująca zakupu na cele zarobkowe, zawodowe czy związane bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą.
7.    Konto użytkownika – usługa świadczona nieodpłatnie drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, pozwalająca Użytkownikowi na korzystanie z dodatkowych funkcjonalności Serwisu.
8.    Serwis – strona internetowa na której zlokalizowany jest Sklep prowadzony pod adresem www.paletapapieru.pl
9.    Towar – rzecz ruchoma, produkt fizyczny
10.    Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, dostępne do pobrania lub treści wirtualne do odtworzenia na stronie serwisu do których Użytkownik otrzyma dostęp po otrzymaniu płatności przez sklep. Treści cyfrowe nie są zapisane na nośniku materialnym.
11.    Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Konsumentowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej; wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych Użytkowników tej usługi; inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej; produkt lub usługa oferowane do sprzedaży w sklepie.
12.    Produkt – wszystkie usługi, treści i towary dostępne do sprzedaży w sklepie.
13.    Treść/Treści - elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Towarach, zdjęcia, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1062 ze zm.) oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są̨ rozpowszechniane w ramach serwisu. 

II.    Postanowienia ogólne

1.    Każdy Użytkownik może się kontaktować ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktoweg lub za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie wiadomość na adres , info@neo-system.pl lub zamowienia@paletapapieru.pl a także telefonicznie pod numerem +48 56 69 77 505 lub  602 264 947 w godzinach 7:00-16:00
2.    Sprzedawca udostępnia Regulamin przed rozpoczęciem świadczenia usług serwisu nieprzerwanie na stronie Sklepu. 
3.    Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu zawarcia Umowy sprzedaży. 
4.    Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili jego akceptacji. 
5.    Usługi świadczone są w języku polskim. Językiem komunikowania się z Użytkownikiem jest język polski. Umowa zostaje zawarta wyłącznie w języku polskim. 
6.    Informacje dostępne w Serwisie Sprzedawcy nie stanowią oferty w rozumieniu właściwych przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia Umowy.
7.    Niniejszy regulamin wskazuje zasady i warunki korzystania z usług serwisu na rzecz Użytkowników które stanowią w szczególności:
a)    sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet – usługa płatna
b)    założenie i prowadzenie konta Użytkownika w serwisie – usługa bezpłatna
c)    newsletter – usługa bezpłatna
d)    formularz kontaktowy/czat – usługa bezpłatna
e)    obsługi bramki płatniczej Operatora Płatności w celu wykonania Płatności w ramach Umowy sprzedaży – usługa bezpłatna
8.    Asortyment produktów oferowanych za pośrednictwem strony obejmuje:
a)    sprzedaż towarów – artykuły biurowe, artykuły papiernicze.

9.    Informacje oraz opis oferowanych produktów Sklep zamieszcza na karcie każdego z produktów. 
10.    Dostęp do usług serwisu może być ograniczony lub niemożliwy w przypadku przeprowadzania prac konserwacyjnych systemów informatycznych lub wystąpienia awarii niezależnych od Sprzedawcy. Jednocześnie dopełnimy wszelkich starań, aby utrudnienia tego typu występowały możliwie jak najrzadziej i możliwie jak najkrócej.
11.    Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Serwisu, Sklepu, Konta Użytkownika należy zgłaszać na adres mailowy Sklepu lub telefonicznie pod numerem telefonu przypisany do Sklepu. 
12.    Publikowane przez Użytkowników w Serwisie treści typu komentarze, oceny, recenzje, wypowiedzi, są ich prywatnymi opiniami.
13.    Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym.

III.    Opinie o produktach

1.    Sprzedawca może udostępnić Użytkownikowi możliwość zamieszczania opinii o Sklepie, Sprzedawcy lub produktach — w ramach Sklepu lub serwisów zewnętrznych należących do osób trzecich. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje się postanowienia niniejszego paragrafu.
2.    Zamieszczenie opinii jest możliwe po skorzystaniu ze Sklepu, w szczególności po zawarciu Umowy, przy czym zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.
3.    Użytkownik powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
4.    Sprzedawca publikuje zarówno opinie pozytywne jak i negatywne na temat produktów.
5.    Zakazane jest zamieszczanie opinii:
a)    bez uprzedniego skorzystania ze Sklepu;
b)    wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
c)    naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
d)    przez opłaconych użytkowników, w celu sztucznego podwyższenia oceny produktu.
6.    Sprzedawca może w każdej chwili dokonywać weryfikacji, czy zamieszczone opinie są zgodne z Regulaminem, a w szczególności, czy pochodzą od Użytkowników, którzy rzeczywiście nabyli produkt. Weryfikacja może odbyć się za pomocą dowolnych środków takich jak:
a)    Weryfikacja adresu e-mail użytego do zamówienia oraz dodania opinii
b)    Porównania adresu IP użytkownika dodającego opinie z adresem IP Użytkownika który dokonał zakupu
c)    Kontaktu mailowego lub telefonicznego z Użytkownikiem który dodał opinię w celu potwierdzenia zakupu poprzez podanie przez Użytkownika numeru zamówienia 
d)    Sprawdzenie czy opinia pochodzi z wygenerowanego dla Użytkownika linku jeśli zastosowano takie rozwiązanie
e)    Sprawdzenie czy opinia pochodzi od zalogowanego Użytkownika.
7.    Oprócz tego, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości Użytkownika dotyczących zamieszczonych opinii, Użytkownik może zgłosić Sprzedawcy opinię do weryfikacji. Po otrzymaniu zgłoszenia od Użytkownika Sprzedawca podejmie działania, odpowiednie do posiadanych możliwości, które będą miały na celu weryfikację zamieszczonej opinii.
8.    W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć

IV.    Warunki techniczne

1.    W celu korzystania z usług serwisu wymagany jest dostęp do Internetu oraz spełnienie przez system teleinformatyczny z którego korzysta Użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych: 
a)    Przeglądarka internetowa Microsoft Edge w wersji 93 lub nowszej z włączoną̨ obsługą JavaScript, 
b)    Przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 72 lub nowszej z włączoną̨ obsługą JavaScript,
c)    Przeglądarka internetowa Google Chrome w wersji 94.0 lub nowszej z włączoną̨ obsługą JavaScript, 
d)    Przeglądarka internetowa Safari w wersji 5.1 lub nowszej z włączoną̨ obsługą JavaScript, 
e)    w celu odczytania faktury elektronicznej, wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe AcrobatReader, 
f)    aby zawrzeć Umowę sprzedaży Użytkownik musi posiadać aktywny adres e-mail,
g)    dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu Użytkownik zobowiązany jest zaakceptować pliki cookies. 
h)    W przypadku treści cyfrowych dostarczanych w formacie pdf, docx, xlsx, mp3, mp4 konieczne będą aplikacje umożliwiające obsługę wymienionych formatów.
2.    Użytkownik powinien korzystać z odpowiedniej przeglądarki, współpracującej z jego urządzeniem. 

V.    Nieodpłatne usługi elektroniczne

1.    W ramach serwisu Użytkownik ma możliwość korzystania z nieodpłatnych usług świadczonych droga elektroniczną przez Sprzedawcę takich jak:
a)    założenie konta Użytkownika – które daje dostęp do dodatkowych funkcji i informacji o zamówieniach
b)    usługa newsletter – polegająca na przesyłaniu informacji związanych z tematyką serwisu oraz jego ofertą. 
2.    Konto Użytkownika można założyć w podczas zamówienia lub bezpośrednio ze strony. W celu założenia konta Użytkownika przez Sprzedawcę, Użytkownik jest zobowiązany:
a)    zapoznać się z treścią Regulaminu, wymagań technicznych i innych dokumentów udostępnionych przez Sprzedawcę;
b)    zapoznać się z zasadami przetwarzania danych osobowych, zawartymi w Polityce prywatności;
c)    zaakceptować warunki Regulaminu oraz zasady przetwarzania danych.
d)    podać dane niezbędne do rejestracji w serwisie zgodne ze stanem faktycznym.
e)    potwierdzić założenie konta 
f)    potwierdzić rejestrację i tożsamość poprzez klikniecie linka przesłanego na podany adres e-mail powiązany z kontem
g)    po otrzymaniu maila potwierdzającego założenie konta Użytkownik powinien niezwłocznie dokonać zmiany hasła.
3.    Rejestracja Użytkownika potwierdzona mailem, jest równoznaczna z zawarciem pomiędzy Użytkownikiem, a Sprzedawcą umowy o świadczenie Usług elektronicznych. Umowa o świadczenie Usług elektronicznych zawarta jest na czas nieoznaczony.
4.    W celu skorzystania z usługi Newsletter Użytkownik jest zobowiązany:
a)    zapoznać się z treścią Regulaminu, wymagań technicznych i innych dokumentów udostępnionych przez Sprzedawcę;
b)    zapoznać się z zasadami przetwarzania danych osobowych, zawartymi w Polityce prywatności;
c)    zaakceptować warunki Regulaminu oraz zasady przetwarzania danych.
d)    podać dane niezbędne do rejestracji w usłudze.
e)    potwierdzić zapis na newsletter 
f)    potwierdzić rejestrację i tożsamość poprzez klikniecie linka przesłanego na podany adres e-mail powiązany z kontem
5.    Zapis na Newsletter potwierdzony mailem, jest równoznaczny z zawarciem pomiędzy Użytkownikiem, a Sprzedawcą umowy o świadczenie Usług elektronicznych. Umowa o świadczenie Usług elektronicznych zawarta jest na czas nieoznaczony. 
6.    Z bezpłatnych usług elektronicznych Użytkownik może zrezygnować w każdym momencie poprzez przesłanie informacji o rezygnacji z usługi na maila przypisanego do sklepu. Rezygnacja z usługi skutkuje wyrejestrowaniem Użytkownika oraz utratą dostępu do funkcjonalności Sklepu przypisanych do danej usługi.

VI.    Przyjmowanie i realizacja zamówień

1.    Użytkownik dokonuje zamówienia na produkt bezpośrednio na stronie Sklepu  www.paletapapieru.pl.
2.    Podczas procesu zamówienia Użytkownik ma możliwość założenia Konta Użytkownika które daje mu dostęp do dodatkowych funkcji.
3.    Do złożenia zamówienia i dokonania zakupu produktu nie jest konieczne zakładanie konta Użytkownika.
4.    W celu złożenia Zamówienia Użytkownik powinien wybrać na stronie Sklepu produkt, który ma być przedmiotem Umowy sprzedaży, po czym kliknąć komendę „dodaj do koszyka” a następnie przejeść na podstronę prezentującą Koszyk.
5.    W formularzu zamówienia Użytkownik uzupełnia niezbędne do wysyłki dane oraz dokonuje:
a)    wyboru produktu,
b)    wyboru sposobu dostawy,
c)    wyboru sposobu płatności
d)    zatwierdzenia regulaminu i polityki prywatności
e)    wyrażenia stosownych zgód
f)    potwierdzenia zamówienia
g)    płatności za towar po przekierowaniu do strony zewnętrznego Operatora Płatności.
6.    Po złożeniu zamówienia na podany przez Użytkownika adres e-mail przesyłana jest wiadomość z informacją o złożonym zamówieniu.
7.    Realizacja zamówienia przez Sklep następuje po otrzymaniu zapłaty za zamówiony produkt. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy towar wysyłany jest za pobraniem, w takim przypadku realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po jego złożeniu.
8.    Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której Użytkownik złożył zamówienia na produkt. 
9.    Brak zrealizowanej wpłaty przez Użytkownika w ciągu 3 dni tj. brak zapłaty za produkt, spowoduje anulowanie zamówienia
10.    Zamówienie Użytkownika zostanie zrealizowane pod warunkiem, że produkt jest dostępny na magazynie lub u dostawców sklepu. 
a)    częściowy brak towaru w zamówieniu – gdy brakujący produkt jest częścią większego zamówienia, Użytkownik jest informowany o brakach i podejmuje decyzję o częściowej realizacji zamówienia lub anulowaniu całości zamówienia. Zwrot pieniędzy w przypadku dokonanej przedpłaty następuje w części lub w całości zgodnie z decyzją Użytkownika. Zwrot pieniędzy w przypadku dokonanej przedpłaty następuje maksymalnie w ciągu 14 dni od anulowania zamówienia w zakresie w jakim umowa sprzedaży nie została zawarta
b)    całkowity brak produktów w zamówieniu – gdy produkt jest niedostępny w magazynie lub u dostawców sklepu i nie ma możliwości realizacji zamówienia Użytkownik zostanie o tym fakcie poinformowany. Zwrot pieniędzy w przypadku dokonanej przedpłaty następuje w całości maksymalnie w ciągu 14 dni od anulowania zamówienia.
11.    Po zweryfikowaniu zamówienia na adres mailowy wskazany przez Użytkownika przyjdzie wiadomość z informacją dotyczącą:
a)    potwierdzenia przyjęcia zamówienia co jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży,
b)    braku części lub całości zamówienia w związku z brakiem towaru,
c)    braku możliwości realizacji zamówienia w związku z brakiem zapłaty.
12.    Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą doręczenia Użytkownikowi wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie realizacji zamówienia. 
13.    Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód zakupu. Po wybraniu przez Użytkownika odpowiedniej opcji i przekazaniu niezbędnych danych, do zamówienia wystawiana jest faktura zakupu. 
14.    Do momentu zrealizowania zamówienia tj. do czasu przekazania produktu do wysłania Użytkownik może dokonać zmian w zamówieniu włącznie z wycofaniem złożonego zamówienia w całości. 
15.    Aby dokonać zmian w zamówieniu należy skontaktować się ze sklepem poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie lub wysyłając wiadomość na adres e-mail zamowienia@paletapapieru.pl, lub telefonicznie pod numerem +48 56 69 77 505.
16.    W przypadku zakupu przez Użytkownika sprzętu elektronicznego lub elektrycznego, Użytkownik ma możliwość zgłoszenia Sprzedawcy chęci skorzystania z nieodpłatnego zwrotu zużytego sprzętu elektronicznego lub elektrycznego który posiada. Zgłoszenia należy dokonać poprzez kontakt ze sklepem dzwoniąc pod numer telefonu +48 56 69 77 505, lub pisząc na adres e-mail zamowienia@paletapapieru.pl Nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu realizowany jest w miejscu dostawy towaru, o ile jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co dostarczone towary. 
17.    Informacje dotyczące produktów prezentowane w Sklepie stanowią̨ zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Sprzedawcę̨ do Użytkowników, a nie ofertę̨ w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Składając Zamówienie Użytkownik składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy sprzedaży, którą Sprzedawca, po weryfikacji warunków cenowych, dostępności produktów, sposobów płatności i sposobu dostawy, może przyjąć i tym samym zawrzeć Umowę sprzedaży. 

VII.    Warunki płatności w sklepie internetowym i koszty dostawy

1.    Ceny produktów w sklepie internetowym zostały podane w złotych polskich i zwierają należne podatki.
2.    Sprzedawca jest płatnikiem podatku VAT i wystawia faktury zawierające podatek VAT
3.    Każdy produkt posiada swoją cenę i cena ta jest wiążąca w momencie złożenia przez Użytkownika zamówienia.
4.    Sklep ma prawo do:
a)    zmiany ceny produktów znajdujących się w Sklepie,
b)    wprowadzania nowych produktów i usuwania produktów z oferty Sklepu,
c)    przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu,
d)    wprowadzania zmian w ofertach promocyjnych Sklepu.
5.    Uprawnienia opisane w powyższym punkcie nie mają wpływu na ceny towarów zakupionych i zamówionych przed wejściem w życie ofert promocyjnych lub zmienionych cen.
6.    Dostępne są następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
a)    płatność za pobraniem
b)    płatność gotówką (przy odbiorze osobistym)
c)    przelew tradycyjny bankowy,
d)    przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje
e)    płatność kartą płatniczą
f)    płatności BLIK
7.    Obsługa Płatności elektronicznych jest realizowana przez Operatora Płatności firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
8.    Odpowiedzialność za prawidłową realizację Płatności i zgodność z obowiązującymi w tym zakresie standardami bezpieczeństwa ponosi Operator Płatności. 
9.    Zastrzegamy sobie możliwość zablokowania niektórych form płatności dla wybranych produktów.
10.    Użytkownik ponosi koszty dostawy zamówionego towaru, chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
11.    Po wybraniu towaru oraz pośrednika wysyłki koszyk automatycznie naliczy koszty dostawy.
12.    W przypadku zakupu treści cyfrowych i usług cyfrowych koszty dostawy nie występują. 
13.    Przy opcji osobistego odbioru towaru koszty dostawy nie występują.

VIII.    Terminy realizacji 

1.    Każdy produkt w opisie zawiera przewidywany czas przygotowania zamówienia do wysyłki lub wydania -w przypadku wyboru przez Użytkownika opcji „odbiór osobisty”, który wskazuje okres od przyjęcia zamówienia do wysłania paczki ze sklepu lub do osobistego odbioru przez Użytkownika. Czas ten wskazany jest w dniach roboczych.
2.    W przypadku zamówienia kilku produktów przesyłka wysyłana jest lub wydawana z chwilą skompletowania wszystkich produktów. Termin wysyłki lub osobistego wydania towaru Użytkownikowi określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji. 
3.    Użytkownik samodzielnie dokonuje wyboru pośrednika wysyłki (kurier, poczta, paczkomaty). Każdy pośrednik, deklaruje własny maksymalny termin dostawy wskazany w opisie.
4.    Za opóźnienia lub brak dostarczenia towaru spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Użytkownika ponosi Użytkownik.

IX.    Prawo odstąpienia od umowy 

1.    Konsument, może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu towaru do Sprzedawcy. 
2.    Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone m.in. w przypadku:
a)    o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który przed rozpoczęciem świadczenia został poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy 
b)    w którym cena lub wynagrodzenie zależą od wahań na rynku finansowym, niezależnych od sprzedawcy i mogących wystąpić przed upływem terminu na odstąpienie od umowy – np. sprzedaż walut obcych;
c)    w którym przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb 
d)    w którym przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 
e)    w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 
f)    w który, przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, jeśli ich cena została uzgodniona podczas zawarcia umowy sprzedaży, dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a wartość zależy od wahań na rynku, pozostających poza kontrolą Sprzedawcy 
g)    w którym Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca przyjechał do niego w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji 
3.    Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Przedsiębiorcy.
4.    Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
a)    dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje towar – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik
b)    dla umowy która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części,
c)    dla umowy która polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów;
d)    dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
5.    Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej na adres email zamowienia@paletapapieru.pl. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
6.    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
7.    Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na jego adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
8.    Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 
9.    Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
10.    Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11.    Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12.    Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy. 
13.    W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. 
14.    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Jeśli konsument zdecyduje się na zwrot tak zużytego towaru, Sprzedawca może domagać się od niego odpowiedniej rekompensaty.
15.    Zwrot towaru następuje na adres: Neo-System Marcin Krajewski ul: Podgórna 80B 87-300 Brodnica.

X.    Reklamacje

1.    Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Konsumentowi towar zgodny z zawartą umową.
2.    Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi konsumenckiej za niezgodność towaru z gwarancją lub zawartą umową na zasadach określonych w przepisach Ustawy o prawach konsumenta.
3.    Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową, która ujawni się w terminie 2 lat od dnia jego dostarczenia, chyba że określony przez sprzedawcę termin przydatności towaru do użycia będzie dłuższy. Konsument ma 6 lat od momentu wykrycia niezgodności na wystąpienie z żądaniem.
4.    Towary prezentowane w Sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do produktu. 
5.    W stosunku do Użytkowników będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
6.    Jeżeli sprzedany Towar jest niezgodny z umową, Konsument może, zażądać jego naprawy lub wymiany Towaru na zgodny z umową. 
7.    Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może, niezależnie od żądań, o których mowa powyżej, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, jeśli: 
a)    Sprzedawca odmówił doprowadzenia do zgodności towaru z umową poprzez jego wymianę̨ lub naprawę̨, 
b)    Sprzedawca nie doprowadził do zgodności towaru z umową poprzez jego wymianę̨ lub naprawę̨ stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta, 
c)    Brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, 
d)    Brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania jego naprawy lub wymiany na towar zgodny z umową
e)    Z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 
8.    Sprzedawcy przysługuje prawo „zamiany” żądania Konsumenta w zakresie wymiany lub naprawy towaru w przypadku, gdy wymiana lub naprawa towaru nie będzie możliwa lub będzie zbyt kosztowna.
9.    Sprzedawca ma obowiązek przyjąć reklamację, naprawić Towar lub wymienić Towar na wolny od wad w możliwie najkrótszym terminie, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Ustawy o prawach konsumenta.
10.    W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni o dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy zwróci temu Konsumentowi cenę należną wskutek skorzystania przez niego z prawa odstąpienia od umowy lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny. Zwrot ceny nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument ten wyraźnie zgodził się̨ na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się̨ dla niego z żadnymi kosztami. 
11.    W przypadkach nie wymienionych w Regulaminie reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z regulacjami Ustawy o prawach konsumenta 
12.    Reklamacje można składać w szczególności poprzez wysłanie zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na zamowienia@paletapapieru.pl.
13.    Zgłoszenia można również składać pisemnie na zamowienia@paletapapieru.pl.
14.    Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane ułatwiające jej rozpoznanie:
a)    oznaczenie Konsumenta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz ewentualnie adres do korespondencji (pocztowej),
b)    numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie, 
c)    przedmiot reklamacji,
d)    okoliczności uzasadniające reklamację,
e)    żądanie Konsumenta.
15.    Reklamacja powinna zostać złożona w języku polskim.
16.    Reklamacje dotyczące Sklepu, w szczególności dotyczące Towarów rozpatruje Sprzedawca
17.    Sprzedawca ustosunkuje się do prawidłowo złożonej reklamacji Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca udziela Konsumentowi odpowiedzi drogą elektroniczną (na wskazany w reklamacji adres poczty elektronicznej) albo pisemnie (na wskazany w reklamacji adres pocztowy). Brak odpowiedzi na reklamację Konsumenta w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji uważa się̨ za jej uwzględnienie przez Sprzedawcę.
18.    Odbiór towaru objętego reklamacją od Konsumenta odbywa się na koszt Sprzedawcy.
19.    Powyższe zapisy dotyczące reklamacji nie mają zastosowania w przypadku sprzedaży produktów uszkodzonych lub wybrakowanych których niezgodność z umową została dokładnie opisana i udokumentowana przez Sprzedawcę w karcie produktu, a Konsument w momencie jego zakupu oświadczył, że został poinformowany przez Sprzedawcę o niespełnianiu przez nabywany przez niego towar części wymogów zgodności z umową sprzedaży, o których mowa w ustawie o prawach konsumenta, oraz akceptuję brak zgodności nabywanego towaru z umową sprzedaży w zakresie wymogów wskazanych w opisie towaru w sklepie internetowym Sprzedawcy.

XI.    Dane osobowe i polityka cookies

1.    Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika podczas korzystania z usług Serwisu jest Sprzedawca.
2.    Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji oraz na podstawie zgody, na zasadach określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Serwisie.
3.    Przy korzystaniu z Serwisu prosimy o wyrażenie zgody na używanie ciasteczek zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania Serwisu. Informacje na temat plików cookies wykorzystywanych w serwisie znajduje się w polityce prywatności zawartej na stronie serwisu.

XII.    Zmiany w regulaminie

1.    Sprzedawca może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn: 
a)    zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż towarów lub świadczenie Usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę wpływającą na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów, w przypadku gdy którakolwiek z tych okoliczności pociągnie za sobą konieczność zmiany Regulaminu; 
b)    zmiana sposobu świadczenia Usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi w przypadku, gdy pociągnie to za sobą̨ konieczność zmiany Regulaminu (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie); 
c)    zmiana zakresu lub sposobu świadczenia Usług elektronicznych, do których stosują̨ się̨ zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub Usług elektronicznych objętych Regulaminem. 
2.    W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sprzedawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Sklepie oraz za pomocą̨ wiadomości, przesłanej na podany przy zawieraniu umowy o świadczenie Usług elektronicznych, tj. rejestracji Konta, przez Użytkownika adres e-mail, co strony uznają̨ za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Użytkownik mógł zapoznać się z jej treścią. 
3.    Zmiana Regulaminu wchodzi w życie nie wcześniej niż z upływem 30 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. W przypadku Użytkowników, którzy zawarli umowę o oświadczenie Usług elektronicznych, mają oni prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie Usług elektronicznych w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie wpływa na Umowy sprzedaży zawarte przez Użytkownika i Sprzedawcę̨ przed zmianą Regulaminu. 
4.    Zmiana regulaminu pozostaje bez znaczenia dla zawartych umów sprzedaży przed zmianą regulaminu.

XIII.    Postanowienia końcowe

1.    Autorskie prawa do Sklepu, a także elementów Sklepu oraz układu i kompozycji tych elementów, przysługują̨ sprzedawcy, z wyjątkiem oznaczeń partnerów Sprzedawcy. Użytkownik jest uprawniony do korzystania z ww. treści, nieodpłatnie, a także do korzystania z treści zamieszczanych zgodnie z przepisami prawa i już rozpowszechnionych przez innych Użytkowników w ramach Sklepu, jednak wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności. 
2.    Użytkownik, akceptując Regulamin, oświadcza, iż zapoznał się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, rozumie treść tych dokumentów i w pełni je akceptuje oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. 
3.    Umowa sprzedaży oraz umowa o świadczenie usług drogą elektronicznych zawierana jest między Użytkownikiem a Sprzedawcą. 
4.    W sprawach nieuregulowanych w umowie (w tym w Regulaminie) zastosowanie znajdują̨ przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych odpowiednich przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 
5.    Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
6.    Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
7.    Użytkownik będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 
a)    Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży. 
b)    Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (t.j.: Dz.U. z 2020, poz. 1706 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą. 
c)    Użytkownik może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 
d)    Użytkownik może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami. 


Data publikacji regulaminu: 01.03.2023 r.
 

Polityka prywatności

 

Administratorem strony www.paletapapieru.pl jest firma Neo-System Marcin Krajewski.

Możesz się z nami skontaktować mailowo pod adresem info@neo-system.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 56 69 77 505

 

I.      W jakim celu pozyskujemy od Ciebie dane i jak je przetwarzamy.

 

1.       Newsletter.

Zapisując się na newsletter otrzymujesz od nas aktualności, wartościowe treści i informacje branżowe. Podczas zapisu przekazujesz nam w formularzu swoje imię oraz adres e-mail. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby otrzymywać od nas wartościowe treści poprzez newsletter. Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); Dodatkowo twoje dane wraz z numerem IP z którego zapisałeś się na newsletter zostaną zapisane na serwerze dostawcy usługi mailingowej z którym Administrator podpisał umowę powierzenia przetwarzania danych. Twoje dane przetwarzane są w celu przesyłania ci zamówionych treści i będą zapisane w bazie przez okres świadczenia usługi newsletter, chyba, że wcześniej wypowiesz umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną co spowoduje usuniecie Twoich danych z bazy.

2.       Formularz kontaktowy.

Masz możliwość skontaktowania się z nami poprzez przesłanie zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego umieszczonego na naszej stronie. W takim przypadku podajesz nam swoje imię, adres e-mail oraz inne informacje w treści wiadomości, które mogą zawierać dane osobowe. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać z nami kontakt za pomocą formularza. Podane przez ciebie dane przetwarzamy w celach:

·      odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie czyli podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

·      archiwizacji co jest naszym uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO)

·      ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi co jest naszym uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), polegającego na ochronie naszych praw;

Masz prawo dostępu do historii korespondencji (jeśli podlegała archiwizacji) oraz masz prawo domagać się usunięcia korespondencji, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nadrzędne interesy Administratora, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony. 

3.       Rejestracja konta w serwisie.

Jeśli zdecydujesz się dokonać rejestracji w naszym serwisie poprzez założenie konta użytkownika zostaniesz poproszony o podanie danych niezbędnych do jego utworzenia i obsługi. Podanie danych obowiązkowych takich jak imię i nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu jest wymagane w celu założenia i obsługi konta. Jeśli ich nie podasz, to nie będziemy mogli założyć ci konta użytkownika.

Podane przez ciebie dane przetwarzamy w celu:

·         prowadzenia i obsługi konta użytkownika w serwisie co jest niezbędne do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

·         do celów statystycznych i analitycznych co jest naszym uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), który polega na prowadzeniu analiz zachowań oraz aktywności Użytkowników a także ich preferencji mający na celu poprawę jakości oraz adekwatności stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;

·         ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi co jest naszym uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), polegającego na ochronie naszych praw;

·         marketingu produktów i usług co jest naszym uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit f RODO), który polega na przedstawianiu oferty naszym klientom;

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu do którego zostały zebrane lub w przypadku danych których przetwarzanie wymaga Twojej zgody do momentu jej wycofania.

4.       Formularz zamówienia.

Dokonując zakupu produktu lub usługi w naszym serwisie jesteś zobowiązany do wypełnienia formularza zamówienia oraz podania w nim danych niezbędnych do sfinalizowania procesu sprzedaży. Zostaniesz poproszony o podanie: imienia i nazwiska, adresu do wysyłki, adresu e-mail i numer telefonu. Jeśli dodatkowo poprosisz o wystawienie faktury będziesz zobowiązany do podania danych umożliwiających jej wystawienie. Dane, które są obowiązkowe do złożenia zamówienia w naszym serwisie zostały oznaczone gwiazdką. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by dokonać zamówienia. Podane przez ciebie dane przetwarzamy w celu:

·         realizacji zamówienia co jest niezbędne do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

·         do celów statystycznych i analitycznych co jest naszym uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), który polega na prowadzeniu analiz zachowań oraz aktywności Użytkowników a także ich preferencji mający na celu poprawę jakości oraz adekwatności stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;

·         ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi co jest naszym uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), polegającego na ochronie naszych praw;

·         marketingowych Administratora co jest naszym uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit f RODO), który polega na przedstawianiu naszej oferty klientom;

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, do którego zostały zebrane lub w przypadku danych których przetwarzanie wymaga Twojej zgody do momentu jej wycofania.

5.       Komentarze.

Aby umieścić komentarz do wpisu na naszej stronie musisz wypełnić formularz, w którym podajesz nam swoje imię i adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby dodać komentarz. Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest realizacja umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

Twoje dane przetwarzane są w celu opublikowania komentarza i będą przetwarzane przez okres funkcjonowania komentarzy na stronie, chyba, że wcześniej zwrócisz się do nas z prośbą o jego usunięcie, co spowoduje usunięcie Twoich danych z bazy.

6.       Powiadomienia PUSH.

Jeśli chcesz otrzymywać od nas krótkie informacje, powiadomienia i chcesz, aby były wyświetlane bezpośrednio na Twoim urządzeniu, możesz wybrać odpowiednie ustawienia, które umożliwią nam ich wyświetlanie. Co do zasady powiadomienia PUSH zawierają krótkie wiadomości, skoncentrowane na istotnej informacji. Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest realizacja umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Wiadomości te nie są przechowywane. 

7.       Bramka Płatnicza.

Podczas dokonywania zakupu produktu czy usługi dokonujesz płatności za pośrednictwem dostawcy systemu płatności internetowych w bramce płatniczej. Jest to funkcjonująca aplikacja, która jest powiązana z centrami autoryzacyjnymi, bankami i innymi instytucjami finansowymi i która pozwala na przekazywanie danych do systemów informatycznych tych instytucji w celu zrealizowania internetowych transakcji płatniczych. Podczas dokonywania płatności zostaniesz poproszony o udostepnienie danych niezbędnych do zainicjowania procesu płatności. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby dokonać zapłaty za produkt czy usługę. Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest realizacja umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Twoje dane są przechowywane na serwerze dostawcy usługi do mementu, gdy nie są już potrzebne do osiągniecia celu, do którego zostały zebrane. Z dostawcą usługi Administrator spisał umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.

 

II.         Polityka cookies

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, by zapewnić ci najlepsze doświadczenia związane z jej wykorzystaniem. Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny. Cookies pozwalają nam:

·         zapewnić prawidłowe funkcjonowanie strony jakiego oczekujesz,

·         poprawić szybkość i bezpieczeństwo korzystania ze strony,

·         ulepszać funkcje dostępne dla ciebie na stronie,

·         korzystać z narzędzi analitycznych,

·         korzystać z narzędzi marketingowych,

·         korzystać z systemu komentarzy,

·         wyświetlać na stronach filmy z serwisu YouTube oraz Vimeo,

·         zapewniać funkcje społecznościowe.

Podczas pierwszej wizyty na naszej stronie wyświetlana jest ci informacja na temat stosowania plików cookies. Zaakceptowanie i zamknięcie tej informacji oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z postanowieniami niniejszej polityki prywatności. Zgodę zawsze możesz wycofać, usuwając pliki cookies lub zmieniając ustawienia plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj jednak, że wyłączenie plików cookies może powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.

 

Rodzaje plików cookies i technologii śledzących na naszej stronie

 1.         Pliki dziennika.

Za każdym razem, kiedy odwiedzasz naszą stronę system automatycznie zbiera informacje oraz dane z Twojego komputera. Twoje dane w plikach dziennika przechowywane są w celu zapewnienia funkcjonalności usług, optymalizacji serwisu i zapewnienia bezpieczeństwa systemów informatycznych. Są to następujące dane: protokół internetowy; adres IP; URL serwisu, z której nastąpiło przekierowanie i z której nastąpiło żądanie pliku; data i godzina dostępu; typ przeglądarki i system operacyjny; odwiedzana przez użytkownika strona; ilość przekazanych danych; status dostępu (plik przesłany, plik nie znaleziony itp.), czas trwania i częstotliwość użycia. W przypadku uzyskiwania dostępu do mobilnych aplikacji zbierane są poniższe dane i informacje: protokół internetowy; adres IP; data i godzina dostępu; typ urządzenia i system operacyjny; ilość przekazanych danych; status dostępu (jak np. plik przesłany, plik nie znaleziony itp.); czas trwania i częstotliwość stosowania. Tymczasowe przechowywanie przez system adresu IP jest niezbędne, by umożliwić realizację usług na komputerze użytkownika. Do tego celu adres IP użytkownika musi być przechowywany przez czas trwania sesji.

Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Twoje dane są przechowywane na serwerze do mementu, gdy nie są już potrzebne do osiągniecia celu, do którego zostały zebrane. Jeżeli dane są zbierane w celu udostępniania serwisu, ma to miejsce w chwili zakończenia danej sesji. Dane zbierane w dziennikach są niezbędne do funkcjonowania serwisu w związku z czym użytkownik nie ma możliwości wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania.

2.         Google analitics.

Aby analizować użycie naszego serwisu przez użytkowników zainstalowaliśmy na niej narzędzie, które umożliwia nam tworzenie raportów aktywności na stronie, mierzenie skuteczności treści oraz świadczenie innych usług dotyczących korzystania z serwisu i internetu. Nasza strona korzysta z usługi „Google Analytics“ świadczonej przez Google Ireland Ltd. (Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin, Ireland). Usługa korzysta z plików cookie: plików tekstowych przechowywanych na urządzeniu użytkownika. Informacje zebrane przez pliki cookie są zazwyczaj wysyłane na serwer Google i tam przechowywane. Stosujemy anonimizację polegająca na skracaniu adresów IP co uniemożliwia powiązanie adresu IP z użytkownikiem.

Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Dane te będą zatrzymane przez Google przez okres 26 miesięcy; ze względu na skrócenie adresu IP nie dojdzie do przechowywania żadnych danych osobowych. Masz możliwość zablokowania przechowywania plików cookies na swoim urządzeniu poprzez odpowiednią konfiguracje przeglądarki. Możesz też użyć wtyczki do przeglądarki aby zablokować przesyłanie informacji do Google. Link do wtyczki: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

3.         Google Maps.

Nasz strona korzysta z map dostarczanych przez Google Ireland Ltd. (Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin, Ireland). Kiedy odwiedzasz naszą stronę, na której znajduje się mapa będąc jednocześnie zalogowanym przez konto Google, Google może powiązać twoje zachowanie podczas przeglądania naszej strony z innymi informacjami. W tym przypadku zastosowanie ma polityka ochrony danych Google: https://policies.google.com/privacy?hl=de&gl=de.

Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

4.         https://www.google.de/intl/de/policies/privacy/. Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

III.        Twoje prawa jako osoby, której dane dotyczą

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych, przysługują Ci następujące uprawnienia:

1.       Prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

2.       Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

3.       Prawo do przenoszenia danych,

4.       Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli uprzednio wyraziłeś taką zgodę,

5.       Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych.

IV.       Odbiorcy Twoich danych osobowych

W szczególnych sytuacjach, w których obowiązujące prawo nakazuje nam udostępnienie zebranych danych organom państwowym, będziemy zobowiązani takie dane udostępnić. Ponadto Administrator będzie przekazywać Twoje dane osobowe dostawcom usług księgowych, dostawcom usług pocztowych, dostawcom usług kurierskich, dostawcom usług prawnych, dostawcom usług i oprogramowania IT wspomagającego zarządzanie stroną www, dostawcom usług w zakresie hostingu poczty elektronicznej i strony internetowej, bankom oraz innym instytucjom finansowym w zakresie realizacji płatności, właścicielom serwisu społecznościowego (np. facebook). Jeżeli chcesz poznać listę podmiotów, którym udostępniamy bądź powierzamy Twoje dane osobowe skontaktuj się z nami.

V.         Przepisy końcowe

W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

Administrator zastrzega sobie prawo zmiany polityki prywatności, o ile będzie wymagać tego obowiązujące prawo, ulegną zmianie warunki technologiczne funkcjonowania serwisu lub zmiana będzie wprowadzać standard wyższy od minimum wymaganego prawem.

 

Data publikacji polityki prywatnośc 01.03.2023r

 

Regulamin
Regulamin musi zostać zaakceptowany

Ostrzeżenie

Dane firmy nie zostały znalezione

* Zdjęcie artykułu może odbiegać od jego aktualnego wyglądu. Firma NEO-SYSTEM nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zmiany w wyglądzie produktu dokonane przez producenta.   |   Marki i nazwy drukarek i kartridży zamieszczone to zastrzeżone znaki ich producentów. Zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.

Powered by WAPRO B2C/B2B/Hybrid: Asseco Business Solutions S.A. © 2010 - 2023 Ustawienia plików cookie
Serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies.